Phytoscience: HALAL, SIRIM, MSIG, SGS & KKM

Assalamualaikum...

Adoii.. tak habes habes dengan isu yang ditimbulkan oleh pihak yang tak senang hati tengok Phytoscience Stemcell jadi Fenomena baru bisnes Online Networking ni. Lepas sijil HALAL, sekarang nak serang pasal SIRIM, KKM & Liability Insurance MSIG yg RM 3 Juta. Jomla Cik Zaza tunjuk sket sijil2 yang ada & kenapa di print kat kotak Stemcell tu. Cik Zaza pon baru tau nak print logo kena ada surat kelulusan dari agency terbabit. So kalau Company takde buat permohonan sebelom ni, Cik Zaza harap la supaya issue ni dapat diselesaikan segera.

Ni Cik Zaza merujuk kepada Fanpage yang buat rumusan melulu mengenai Phytoscience Stemcell. Nampaknya pihak yang tak senang hati sengaja mencari FAKTA dari sebelah pihak, Tanpa menghubungi pihak Phytoscience untuk mendapatkan pnjelasan. Kalau nak jatuhkan hukuman, Hakim Mahkamah juga kena dengar keterangan dari yang MENUDUH & DITUDUH. Kalau tak, mesti dituduh BERAT SEBELAH.. Tak gitu rakan2???

Jom tengok Sijil2 yang ada.. lepas tu fikirlah sendiri..hehehe

Ni yang paling Penting, AJL (Akta Jualan Langsung). Menurut En Ismail Zakaria, presentation dekat 2 jam kat Putrajaya.. Terbaekklah En Ismail..



Ni pulak SIRIM Test Lab Result.

Keputusan Test Lab SGS (Singapore International Lab Test)


Sijil Halal IFRC untuk produk Triple Stemcell (Kegunaan Luaran). Double Stemcell masih menanti untuk dapat Sijil Halal..


Untuk Produk Liability Insurance MSIG bernilai RM3 juta tu xdapat nk upload sebab yang ade kt Cik Zaza sampi Dec 2013 saje. Menurut pihak syarikat, Dah renew & menunggu sijil baru. Dah dapat yang baru nanty insyaallah cik zaza akan upload kat sini. Untuk KKM pulak mmg xde no MAL sebab produk ni bukan UBAT. Produk Double Stemcell diklasifikasikan sebagai MAKANAN TAMBAHAN. so tak perlu ada codex MAL tu.. No KKM tu adalah No rujukan file KKM untuk surat yang dihantar mengesahkan menerima permohonan dari Phytoscience Sdn Bhd.

Harapan Cik Zaza supaya isu ni tak ditimbulkan lagi. Bukan syarikat nak menipu pengguna ke apa. mungkin ada kesilapan teknikal yang berlaku dan syrikat & JAKIM & pihak berkaitan dalam proses membetulkan semula yang tak betol.

Untuk semua yang rajin post tentang Phytoscience, cik zaza ucapkan TERIMA KASIH kerana tolong popularkan PRODUK hebat ni. Produk ni bukan ubat.. tetapi sebagai MAKANAN TAMBAHAN yang dapat membantu merawat sel2 yang dah rosak dan generate semula sel2 baru..

Jangan ragu2 lagi ya rakan2 semua.. Cepat Hubungi ZAZA 0172540088 kalau nak dapatkan produk atau nak buat $$$$$ dollar2 sehari tanpa had hanya dengan modal yang minimum!!