Bila ada yang bersuara!!!


Assalamualaikum..

"Siapalah kita nak menjatuhkan hukum sesuka hati sedangkan diri kita sendiri pon belum tentu Sempurna!!"

Kesian Cik zaza tengok kat page & blog yang tak habis2 dok hentam Produk DS ni dengan macam2 tohmahan. Bila baca komen2 tu masing2 ikut emosi bukan dengan akal fikiran. Macam orang IQ rendah pon ade siap caci maki bagai. Bahasa yang digunakan pon memang dah boleh agak IQ masing2 macam mana.. maafla ye kalau ade yang terasa. Cik Zaza ok je..walaupon diserang dengan pelbagai tohmahan dan digelar dengan pelbagai gelaran yang buruk2. thanks kpd my mom yang slalu ajar.. biarlah apa orang nak kata.. yang penting kita tau niat kita tu ape.. selagi tak salah di sisi agama dan undang2 jangan peduli dengan Apa orang Nak Kata.. kalau ambik kisah sampai bila2 pon tak boleh nak buat apa.. lagipon kalau kita susah orang yg dok kata macam2 tu mampu ke nak tlg bayar duet rumah, duet belanja, makan, pakai dsb? yg derang tau kutuk lagi dan lagi dan lagi.. sampai bila pon tak habes..

Hari ni Cik Zaza terpanggil untuk share komen dari Uncle Rozly yang pulih 95% dari Eczema. Ramai kan yang dok komen cakap produk ni penipu la kn.. serbuk apple boleh pulihkan penyakit?? kalau penipu jom kita tengok komen kat bawah ni.. semoga terbuka sikit pemikiran sempit makhluk2 negative yang tak boleh terima kenyataan pengambilan DS ni mampu menyihatkan tubuh.. bukan nk soh buka luas2 pon minda sempit tu.. sikit je.. ahaks..

Lapangkan minda masing2 ketika membaca ya!!





So apa pendapat anda bila tuan empunya badan sudah bersuara?? yang menanggung eczema berbulan tak baik2 dengan steroid yg dibekalkan doktor? salahkah dia mencari penawar & ikhtiar selain dari rawatan doktor? kenapa bila beliau sembuh ade pulak yang meragui contents dalam DS kononnya ada 'benda lain?'.. tu lah manusia..sentiasa ada perasaan tak puas hati bila tak dapat sesuatu yang di inginkan. tak pernah nak muhasabah diri.. sesungguhnya Allah tu lebih mengetahui.. Dia berkuasa menentukan segalanya.. kalau Allah menghendaki beliau sembuh hanya dengan minum air kosong pon, dia akan sembuh..

Apa pendapat rakan2 dengan Pengkaji Human Stemcell ni pulak? yang terang2 memperlekehkan Dr Fred Zuelli pasal Plant Stemcell ni? Jadi pengkaji boleh hentam penemuan orang lain ke?? Macamla dia sorang yag mengetahui semua benda kat dunia ni?? kalo pengkaji kenapa pulak takde Prof Madya ke..Prof ke kat depan?? Encik je? sekurang2 nya Dr Fred Zuelli ada jugak title Dr kat depan.. hehe



Pesanan Cik Zaza, jangan asyik nak 'dengar' saja.. sikit2 dengar ckp orang & terus percaya.. digest dulu berita2 yang anda dapat tu. tak salah nak cari kebenaran.. tapi biarlah dengan cara yang matang..

Thanks ya..

p/s: tak sabar nak tunggu 15 March. dr Fred Zulli nk turun event Phytoscience. Kali kedua nak jumpa dopan2.. leyh la tanya apa yang tak faham.. Ade sesiapa yang nak join?? 
Hubungi Zaza 0172540088.