Welcome Back!

Assalam semua...

Zaza mohon maaf buat semua peminat blog myphytocell sebab dah lama tak update. Sejak akhir2 ni kesibukan membataskan masa Zaza untuk mengadap lappy kesayangan. hehe..

Alhamdulillah, produk Phytoscience Double Stemcell makin dikenali  ramai sejak2 pelancaran rasmi pada May 2013. Pelbagai promosi dilakukan oleh syarikat untuk menjadikan produk ni dikenali ramai. Antaranya dengan melantik Duta produk iaitu Datin paduka Umie Aida dan Ms Natalie Ng. Syarikat juga melancarkan Phyto.fm, online radio yg sentiasa keudara 24 jam dengan info2 menarik mengenai double stemcell.



Disamping itu, keberkesanan produk 99% mendapat tempat di hati pengamal produk Phytoscience Double Stemcell. Cara pemakanan yang unik tanpa perlu dibancuh, pembungkusan yang ringkas dan mudah dibawa kemana2 adalah antara faktor yang melonjakkan produk ni dirantau Asean.

Dan yang paling penting, pemberian BONUS yang tinggi oleh syarikat menjadi pemangkin kepada pengedar2 supaya berusaha lebih gigih untuk menikmati income melebihi 5 angka sebulan. 
Insyaallah, usaha, doa dan tawakkal pasti membuahkan hasil untuk kita semua.

Jumpa lagi nanti ya! Zaza akan share sebanyak mungkin testimoni hebat yang diperolehi dengan mengamalkan produk Phytoscience Double Stemcell. Kpd yang ada FB bolehla visit my page at www.facebook.com/myphytoscience.

Sila hubungi zaza 0172540088 sekiranya anda ingin menjadi sebahagian dari keluarga Phytoscience Double Stemcell!

Wassalam..
Zaza Razali