Jus Awet Muda..


Assalam buat semua. Harapan saya semoga anda semua sentiasa sihat dan ceria selalu terutamanya pelanggan saya yang telah mengamalkan Phytoscience Double StemCell. Tentunya anda semua merasa lebih bertenaga dan sihat selalu kan??

Hari ni jom saya nak share dengan kawan2 semua sejenis jus yang mudah dan ringkas yang boleh diamalkan setiap hari. Resepi ni adalah ilham saya sendiri yang suka sangat dengan Smoothies.. hehe

JUS AWET MUDA 

Bahan2:
1 glass (400ml)  Jus Nenas yang diperah sendiri. Bukan dari Supermarket
2 sudu besar madu
1 cup Daun Pegaga
10 pieces Daun Pudina
1 sachet Phytosciene Double Stem Cell

Masukkan semua bahan2 tadi kedalam smoothie maker / blender kecuali Phytoscience Double StemCell. Blend semua bahan sehingga sebati. Bila sudah menjadi jus, tuang ke dalam gelas. Campurkan satu sachet Phytoscience Double Stem Cell. Amalkan setiap hari sebelum sarapan pagi. Anda akan merasa lebih segar dan bertenaga selain dapat mengelakkan masalah kegemukkan. Tak percaya kan?? Jom kita lihat fakta untuk pegaga dipetik dari Wikipedia.

Jus Awet Muda







 
Kenapa pegaga?? Pegaga kaya dengan pelbagai zat makanan seperti proteingentianzat besivitamin A dan Vitamin C. Amalan memakan daun pegaga dipercayai boleh mengekalkan awet muda serta mengelakkan masalah kegemukan.
Antara khasiat lain pegaga adalah:
- penawar alahan
- merawat asthma dan sesak nafas
- merawat jangkitan paru-paru
- merawat kegusaran dan kegigilan
- anti kanser
- melawaskan air kencing dan membantu merawat buah pinggang
- penawar batu karang
- penawar kencing berdarah
- penawar ulser
- merangsang peredaran darah
- merawat cirit birit dan gastrik
- menurunkan tekanan darah
Lebih lagi, pegaga dipercayai mempunyai kelebihan dalam memberi kesan terus kepada masalah tekanan darah rendah dan selalu dirujuk sebagai ubat tradisional untuk mengembalikan keserian wajah dan awet muda.
Bila ditambah dengan Phytoscience Double StemCell, ia akan mempercepatkan proses merawat sel2 yang rosak sekaligus dapat menghasilkan keputusan yang maksimum.

Contohnye..macam gambar kat bawah ni la kan..at the age of 30++, surround by my nieces & nephews age from 4 yrs old - 15 yrs old.. what do you think??